Сатушыға (орындаушыға) қойылатын талаптарға ерекше назар аудару керек, өйткені шағымды қанағаттандыру нәтижесі олардың дұрыс тұжырымдалуына байланысты. Қойылатын талаптар тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы заңда көзделуге тиіс.
Егер шағымның себебі тауарда табылған кемшілік болса, онда оны сатып алушы:
• оны ұқсас тауарға айырбастауды;
• қымбатырақ тауар үшін қосымша ақы төлеу немесе арзанырақ тауардың айырмашылығын алу арқылы басқасына ауыстыруды;
• сатып алынған тауарға жеңілдік жасауды;
• жөндеуді немесе жөндеуге кеткен сомманы төлеуді;
• тауарды қайтарып, оған төленген ақшаны қайтаруын талап етіңіз.
Егер шағым нашар орындалған қызметке (жұмысқа) байланысты жазылса, онда тапсырыс беруші талап ете алады:
• кемшіліктерді түзетуді;
• жеңілдік жасауын;
• жұмысты қайта орындауын;
• басқа ұйым жүргізген жөндеу жұмыстарына ақы төлеуді талап ете аласыз.
Соңында шағымға қандай құжаттардың көшірмелері қоса берілетінін көрсету қажет. Бұл кассалық немесе тауарлық чек, келісімшарт, кепілдік талоны, кепілдік шеберханасының немесе қызмет көрсету орталығының актісі, тәуелсіз сараптама қорытындысы болуы мүмкін.
Құжат екі данада жазылуы керек.
Шымкент қаласы бойынша
Сауда және тұтынушылардың
құқықтарын қорғау департаменті
бас маманы Н.Қалмырза