• 5 февраля, 2025 11:51 дп

«TURKTIME: ТҮРКІ ЕЛДЕРІНІҢ, МЕДИА ЖӘНЕ ТУРИЗМ БІРЛІГІ» IV ХАЛЫКАРАЛЫК ТҮРКІТІЛДЕС ЖУРНАЛИСТЕР МЕДИА ФОРУМЫ

Автор:admin

Ноя 13, 2024

 

Медиа форумда талқыға салынатын тақырыптар медиа жене туризм саласындағы ортақ, жобалар,
дәстурлі журналистика мен әлеуметтік медианың жаңа тенденциялары, жасанды интеллекттің медиага ықпалы, геосаяси ахуалдың, түркі елдеріндегі медиа нарыққа әсері, аймақтық
бұқаралық ақпарат құралдарын дамыту жолдары т.б. талкыра салынды.

«ТҮРКІ ЕЛДЕРІНДЕГІ ТУРИЗМ ЖЭНЕ PR» тақырыбындағы жалпы отырыста түркі мемлекеттерінде PR және маркетинг құралдарын тиімді пайдалану арқылы туризм секторынын дамуына ықпал ету сөз болды. Мысалы, мемлекеттік және жекеменшік құрылымдардың туристік PR-ды дамытудағы рөлін нақтылау. Туристік маркетинг саласындағы мамандарды оқыту және кәсіби білігін арттыру, жобалар мен бағдарламаларды қаржыландыру. Түркі әлемінде туризмді дамытудың бірлескен стратегиясын әзірлеу. Туристік маркетинг саласындағы мамандар арасында байланыс желісін кұру. Түркі елдеріндегі туризм секторыны әлеуеті туралы ақпараттандыруды күшейту т.б.

«ТҮРКІ ЕЛДЕРІНДЕГІ ГЕОСАЯСИ АХУАЛ ЖӘНЕ МЕДИА НАРЫҚ» тақырыбындағы 2-отырыста геосаяси жағдайдың түркітілдес елдердің, медиа саласына қатты әсері талқыланды: санкциялар,
ақпарат ағынындағы өзгерістер және журналистер үшін жаңа сынақтар бөлшектенумен, жалған акпараттың, өсуімен және тәуелсіз БАҚ-қа қысымның күшеюімен
сипатталатын жаңа медиа ландшафтты
қалыптастырып жатыр. Осы сын-қатерлерді енсеру үшін журналистердің, кәсіби
қоғамдастығын нығайту, халықтың
медиасауаттылығын дамыту және тәуелсіз БАҚ-ты қолдау кажет.

«АҚПАРАТТЫ ТҰТЫНУДЫҢ, БОЛАШАҒЫ:
ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ, ЖАҢА ФОРМАТТАР» деген 3-отырыста ақпаратты тұтыну әдетінің өзгеруі және болашағы, айталық, жасанды интеллект пен жаңа форматтар, әлеуметтік желілер, қысқа видеолар, аудиоформаттар
сияқты жаңа технологиялардың пайда болуы
адамдардың ақпаратқа деген қажеттілігін және оны қабылдау тәсілін түбегейлі өзгертті.

«АЙМАҚТЫҚ БАҚ ЖӘНЕ БӘСЕКЕЛЕСТІК» тақырыбын қаузаған 4-отырыс аймақтық, БАҚ-тағы түйткілдерге арналды. Экономикалық қиындықтар: жарнамадан түсетін кірістердің, төмендеуі, дәстурлі БАҚ, пен интернет-ресурстардың бәсекелестігінің, артуы, сапалы
контентті шығаруға кететін шығындардың, көбеюі; кадр тапшылығы: білікті журналистердің, жетіспеушілігі, әсіресе, облыстар мен аудандардағы қиындықтар; саяси және қаржылық қысым: аймақтық, БАҚ жергілікті билік пен
мүдделі топтар тарапынан қысымға ұшырайды.
Бұл олардың сөз бостандығы мен объективтілігін шектейді.

«АЙМАҚТЫҚ БАҚ ЖӘНЕ БӘСЕКЕЛЕСТІК»
тақырыбын қозғаған 4-отырыс аймақтық, БАҚ-тағы түйткілдерге арналды. Экономикалык қиындықтар: жарнамадан түсетін кірістердің, төмендеуі, дәстурлі БАҚ, пен интернет-ресурстардың бәсекелестігінің, артуы, сапалы
контентті шығаруға кететін шығындардың, көбеюі; кадр тапшылығы: білікті журналистердің, жетіспеушілігі, әсіресе, облыстар мен аудандардағы қиындықтар; саяси және қаржылық қысым: аймақтық, БАҚ жергілікті билік пен мүдделі топтар тарапынан қысымға ұшырайды.

IV Халықаралық түркітілдес журналистер медиа форумының шеңберінде «Түркітілдес
журналистер қоры» ҚҚ-ның «Шеврон»
компаниясы серіктестігінде ұйымдастырған
«Әлеумет — қоғам айнасы»-2024 байқауы мен «Түркітілдес журналистер қоры» ҚҚ-ның «Шеврон» компаниясы серіктестігінде ұйымдастырған «Еркін сөз»-2024 байқауының, жеңімпаздарын марапаттау салтанаты өтті.

#туркітілдесжурналистеркоры
#фондтюркоязычныхжурналистов
#turkdilikonusangazetecilervakfi
#turkicspeakingjournalists #wfpa #worldforeignpressassociation #chevron #шеврон
#халыкбанк #халыкбанк #halykbank

Автор: admin